עו”ד גל שרטוב הצטרף למשרד עו”ד אייל בסרגליק

January 05 2021Cfao

עו”ד אייל בסרגליק: גל הוא אח לנשק, שותף לדרך, אחד מעורכי-הדין המוכשרים ביותר

משרד עו”ד אייל בסרגליק,  מבכירי עורכי-הדין הפליליים וצווארון לבן בישראל, דיווח על מינוי חדש ומשמעותי בשורות משרדו. אל משרד בסרגליק ושות’ הצטרף עו”ד גל שרטוב, לשעבר ראש מחלקת תביעות במחוז הדרומי של משטרת ישראל ואחד מעורכי-הדין המובילים בתחום. שרטוב נבחר לנהל את מחלקת דיני התעבורה במשרד.
עו"ד אייל בסרגליק. מינויים חדשים במשרד
עו”ד אייל בסרגליק.

בסרגליק, שהיה גם בין המועמדים הבולטים לתפקיד פרקליט המדינה, מינה את עורך-הדין הבכיר שרטוב לעמוד בראש מחלקת התעבורה, הכפופה למחלקת הליטיגציה בניהולו.

עו”ד גל שרטוב שהחל את דרכו בפרקליטות מחוז דרום, כיהן בעבר גם כראש לשכת החקירות, שימש כראש צח”מ (צוות חקירה מיוחד), קצין נוער ויועמ”ש. כיום מייצג שרטוב במגוון עבירות פליליות ותעבורה.
עו”ד בסרגליק נמסר: “אני בוחר את אנשיי בפינצטה. גל הוא אח לנשק, שותף לדרך, אחד מעורכי-הדין המוכשרים ביותר. יחסי האמון בינינו הם אבסולוטיים, וכך גם הכימיה. לכן, אין לי כל ספק כי המחלקה שבה מאות תיקים בשנה, כולל תיקי הריגה, גרם מוות ברשלנות והפקרה קשים, תהפוך למובילה בתחומה יחד עם התיקים שכבר היום מטופלים במשרדו של שרטוב. בכוונתנו להמשיך את מגמת ההתרחבות, כשבקרוב נעבור למשכננו החדש והגדול במגדלי בסר בפתח-תקווה”.
#עו"ד אייל בסרגליק
#עו"ד גל שרטוב
Share: